piątek, 15 czerwca 2018

KONSOLIDACJA - KART TAROTA




KONSOLIDACJA – POŁĄCZENIE KARTY TAROTA - WRÓŻKA


Konsolidacja – ma różne znaczenia. W połączeniu – karty Tarota i osoba, która je odczytuje jest spójnością nierozerwalną - konsolidacją, gdyż tworzą swoistą jedność.


Zdarzyło mi się nie jednokrotnie, że wytknięto mi, iż jestem bezduszną, wredną, bez uczuć Wiedźmą. I słusznie. Bo taka jestem, ale nie w życiu codziennym, tylko w czasie stawiania kart, by odpowiedzieć na zadawane pytania. Niektóre osoby zarzucają mi, że mówię im straszne rzeczy i nie owijam nic w bawełnę, że jestem bez empatii i zamiast jakoś ubrać odpowiedzi w ładne słowa, „walę” prosto z „mostu”, jaka jest prawda. Niestety Life Is Brutal. A w życiu piękne są tylko chwile.



A jest tak, że nigdy, przenigdy, nikt nie usłyszy ode mnie w czasie seansu z kartami Tarota, takich odpowiedzi, jakie chciałby usłyszeć, lecz tylko brutalną, życiową prawdę. A tylko, dlatego, że w tym czasie, ja jestem neutralnie nastawiona do wszystkiego, tak jak karty Tarota, które są bezpłciowe, bez uczuć, bez krytyczne, nie czułe i w tym samym sensie ja jestem: nie czuła na krzywdę, bez uczuć, nie krytykuję, nie oceniam, nie komentuję, jestem antypatyczna, ponieważ jestem neutralna w każdym tego słowa znaczeniu.



W związku z tym, bardzo dobrze rozumiem te osoby, które mnie w ten sposób krytykują i po seansie z kartami są w szoku, zaskoczeni, płaczą i wpadają w depresję, ale są i mile zaskoczeni, którzy twierdzą, że tego się nie spodziewali, że inne osoby wróżące mówiły im na te same pytania, same superlatywy, a tu okazuje się całkiem coś innego – brutalna prawda.




Dlatego proszę, by nikt nie był zaskoczony, że usłyszy prawdę, w którą jest tej osobie ciężko uwierzyć, ale po czasie okazuje się ta prawda, być bardzo bolesna. Więc proszę pamiętać, że odpowiedzi na pytania do kart Tarota w moim wykonaniu, nigdy nie będą takie jakie chcielibyście usłyszeć.

ZAPRASZAM DO KONSULTACJI

511 774 001